-
تاریخ انتشار: 1402/02/23 12:32
دستگاه کارتخوان
کد خبر: 39502

مشکل کاربران با کارمزد دستگاه های کارتخوان|چه کسی پاسخگو می باشد؟

چرا وقتی دستگاه پرداخت به خودمان تعلق دارد باید کارمزد بدهیم؟
فرقی نمی‌کند تراکنش روی کارتخوان انجام شود یا روی کامپیوتر، موبایل یا تبلت شخص مشتری. حق نداریم از خودمان بپرسیم چرا وقتی دستگاه پرداخت به خودمان تعلق دارد با وقتی که دستگاه POS توسط فروشنده خریداری شده و کاغذش هزینه‌زا بوده، همچنان کارمزد تراکنش بانکی، برابر است؟
 

دستگاه کارتخوان این امکان را برای شمافراهم می کند تا در هر مکانی هستید از کارت عابر بانک خود استفاده کنید.با دستگاه کارتخوان می توانید هرزمانی که خواستید موجودی کارت خود را بگیرید.استفاده از دستگاه کارتخوان کار بسیار ساده ای است.

کارمزد خدمات بانکی ۱۴۰۲، هفته گذشته ابلاغ شد و به‌موجب آن بانک‌ها تقریبا فقط برای جواب دادن سلام مشتری پول دریافت نمی‌کنند. افتتاح حساب و صدور دسته‌چک، صدور کارت یا تعویض آن، نقل‌وانتقال پول به روش‌های مختلف همگی مشمول کارمزد می‌شوند و حتی برای اینکه بفهمید چقدر از پول‌های خودتان که نزد بانک امانت است باقی مانده، باید ۱۴۴ تومان پول بدهید. بیشتر مواردی که به‌عنوان کارمزد خدمات بانکی شناخته می‌شوند، پیش از این نیز وجود داشتند، اما امسال رقمشان افزایش پیدا کرده است.

 کارمزد کارتخوان یا کارمزد خرید، اما جدید است و به‌موجب آن بابت هر مرتبه کارت کشیدن روی دستگاه POS یا نقل و انتقال پول از طریق درگاه‌های پرداخت اینترنتی، بانک در لحظه مقداری پول به‌عنوان کارمزد کسر خواهد کرد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dope