-
تاریخ انتشار: 1402/02/04 23:16
ساعت کاری
کد خبر: 38987

ساعت کاری جدید ادارات و بانک ها در استان کرمانشاه

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت : ساعت کار جدید ادارات استان کرمانشاه از فردا دوشنبه (4 اردیبهشت) اعمال می‌شود.

ساعت کاری ادارات و سازمان‌های دولتی در هر کشور ممکن است متفاوت باشد. برای مثال، در برخی کشورها مانند آمریکا، ساعت کاری دولتی از ۹ صبح تا ۵ عصر به وقت محلی است. اما در برخی دیگر از کشورها مانند فرانسه، ساعت کاری دولتی از ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر است.به هر حال، در اکثر کشورها، ساعت کاری رسمی ادارات دولتی و عمومی حداقل ۸ ساعت در روز و حداکثر ۹ ساعت در روز است، که ممکن است در نواحی مختلف کشور، پنج‌شنبه‌ها کوتاه شود.در برخی کشورها، مانند ایران، ساعت کاری ادارات دولتی و عمومی از ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر است. در کشورهای دیگر نیز مثل کانادا، ساعت کاری دولتی از ۸ صبح تا ۴:۳۰ عصر است.برای دریافت اطلاعات دقیقتر در مورد ساعت کاری ادارات در منطقه خود، بهتر است با مراجع مختلف اطلاعات رسمی تماس بگیرید. همچنین، می‌توانید به وب‌سایت‌های دولتی و شهرداری‌های منطقه خود مراجعه کنید تا اطلاعات لازم را دریافت کنید.

 

علی صفدری سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت : ساعت کار جدید ادارات استان تا 14 خرداد ماه ساعت هفت صبح تا 2 ظهر خواهد بود و از تاریخ 15 خرداد تا 15 شهریور ساعت کار ادارات 6 صبح تا 13 ظهر خواهد بود.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی به شناورسازی حضور یکی از والدینی که فرزند دبستانی یا پیش‌دبستانی دارند، مکلف شدند.

صفدری بیان کرد: بعضی از خانواده، هم پدر و هم مادر در دستگاه دولتی شاغل هستند و از آنجا که ساعات مدارس برای ابتدایی هشت صبح و برای متوسط 7:30 است، خانواده‌هایی که فرزند پیش‌دبستان و دبستانی دارند در بحث ایاب ذهاب فرزندان با مشکل روبه رو هستند که در این راستا طبق مصوبه هیأت وزیران یکی از والدین با هماهنگی می‌تواند به صورت شناور یک ساعت دیرتر به سر کار آیند و یک ساعت دیرتر هم محل کار را ترک کنند .

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozgnd