پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/16 10:43
سیما تیرانداز | ازدواج سیما تیرانداز | همسر سیما تیرانداز
کد خبر: 33387

سیما تیرانداز از عشقش رونمایی کرد | عکس مرد جوان را ببینید !

عکس دیده نشده از پسر سیما تیرانداز غوغا کرد .

سیما تیرانداز عکس پسرش را منتشر کرد . سیما تیرانداز پیش از این نیز از پسرش به عنوان عشق زندگی اش یاد کرده بود . سیما تیرانداز از عشق و علاقه به فرزندش نیز گفته بود در ادامه عکس پسر بازیگر معروف سریال دودکش را تماشا می کنید .  

سیما تیرانداز

مختصر بیوگرافی سیما تیرانداز، بازیگر نقش عفت سریال دودکش

سیما تیرانداز بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد سال 1349 در تهران است. او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری می باشد. خانم بازیگر اولین تجربه حرفه ای خود در سینما را با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون و اولین تجربه بازی در تلویزیون را با فصل سوم سریال آئینه کسب نمود اما با ایفای نقش در سریال دودکش، پادری و ستایش به اوج شهرت دست یافت.

سیما تیرانداز

سیما تیرانداز/ عکس از امیر حق بر

سیما تیرانداز بازیگر نقش انیس در ستایش، یک پسر به نام رایان جوزانی دارد که در بیشتر مصاحبه هایش او را اولویت اول زندگی خود می داند و بارها گفته است که اگر شغلش به فرزندش آسیب وارد نماید، به راحتی آن را کنار خواهد گذاشت!

سیما تیرانداز

فیلم های سیما تیرانداز

سیما تیرانداز بازیگر نقش عفت سوزنچیان در دودکش در آثاری چون ستایش، حلقه سبز، زندگی، وکلای جوان، بی بی یون، دومین انفجار، خانه امن، از یادها رفته، رانت خوار کوچک، بچه مهندس، پادری، هیولا، دراکولا، شب های مافیا و... ایفای نقش نموده است.

سیما تیرانداز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozmoq