جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/06 13:39
کد خبر: 13466

حمله راموس به ستاره تنبل!

رفتارهای اخیر ایسکو مورد انتقاد سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید قرار گرفته است.

ایسکو امسال نیز به مانند سالهای اخیر روند پرفراز و نشیبی داشته و اخیرا جایی در اندیشه های زین الدین زیدان پیدا نکرده است. این هافبک خلاق و اسپانیایی در ال کلاسیکو 90 دقیقه از روی نیمکت شاهد درخشش همبازیانش بود و در این میان لب خوانی های حرف های او به مارسلو و دیگر بازیکنان نیمکت خبرساز شده است.

ایسکو به آنها می گوید که زیدان فرصت کافی به او برای درخشش در میدان نمی دهد و در نهایت او را در بهترین حالت در دقیقه 80 به زمین می فرستد. البته سرمربی رئال مادرید واکنشی به این رفتار نشان نداد و تلاش کرد تیمش در آستانه دیدار با گلادباخ وارد حاشیه نشود.

اما نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد سرخیو راموس روند اخیرا ایسکو را برنتابیده و در تمرینات با او درگیری لفظی پیدا کرده است. به نظر می رسد کاپیتان رئال مادرید شخصا پیش ایسکو رفته و او را به کم کاری و عدم تلاش کافی در تمرین متهم کرده است. البته این اولین بار نیست که سرخیو راموس به هافبک تکنیکی رئال مادرید ایراد می گیرد و طبق ادعای این نشریه، در سال های اخیر این اتفاق سه بار رخ داده است.

سرخیو راموس در رئال مادرید نقشی فراتر از یک بازیکن دارد و به همین علت او مجبوبیتی فوق تصور در بین هواداران این تیم پیدا کرده است. اخباری در مورد احتمال جدایی ایسکو و تمایل او به رفتن از رئال مادرید منتشر شده و ممکن است این آخرین فصل حضور این بازیکن در برنابئو باشد.

 

 

منبع: ورزش سه 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rxpb2