دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 20 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/04 03:00
پرسپولیس | النصر
کد خبر: 123345

النصر ؟ پرسپولیس تیم رونالدو را هم شکست می دهد| جنجال تیم یحیی در لیگ قهرمانان آسیا

ماجراهای مربوط به اهدای قالیچه نفیس به رونالدو همچنان ذهن خیلی از طرفداران پرسپولیس را به خود مشغول کرده است.

پرسپولیس که از بازی‌های قبلی خود در لیگ قهرمانان آسیا صاحب یک برد و یک باخت شده بود،درحالی  پرسپولیس به مصاف استقلال تاجیکستان رفت که نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این بازی خانگی داشت. شاگردان یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس لیگ قهرمانان را باخت خانگی پرسپولیس مقابل النصر و ستاره‌هایش شروع کردند پرسپولیس در بازی دوم و سوم با ارائه یک نمایش بی نقص توانست الدحیل و استقلال را ببرد.
بهزاد داداش زاده پیشکسوت پرسپولیس در صحبتی که با خبر ورزشی داشت، درباره ماجرای اهدای قالیچه نفیس به ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان اظهار داشت: «پرسپولیس اگر در بازی اول به حریف عربستانی باخت به خاطر اقدامات مدیرعاملش بود. نمی‌شد آن اقدامات و پیشواز رفتن‌ها را انجام ندهند؟ آقای درویش طوری پرسپولیس را فراموش کرده بود که انگار تیمش النصر است و پرسپولیس تیم مهمان است».

وی افزود: «کاش درویش به جای خریدن فرش ۵ میلیاردی و هدیه دادن به رونالدو پولش را بین بچه‌های تیم پخش می‌کرد تا دست بازیکنان پرسپولیس در این شرایط حساس خالی نباشد! می‌شد با اهدای یک دیوان حافظ یا یک هدیه فرهنگی از رونالدو تقدیر کرد اما آقای درویش شرایطی ایجاد کرد که تیم پرسپولیس در بازی اول به النصر باخت. تیمی که می‌توانست النصر را هم شکست بدهد».


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xgdep