پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 19 Sep 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/18 07:44
پرسپولیس | یحیی گل محمدی
کد خبر: 124293

بزرگترین مشکل پرسپولیس برای خلق موقعیت روی دروازه حریفان | این راه سعادت یحیی است

پرسپولیس برای ایجاد موقعیت روی دروازه حریفان مشکلات زیادی دارد.

به گزارش رصد ورزشی : مشکل بزرگ پرسپولیس موقعیت کم گلزنی و بردهای اقتصادی است پرسپولیس برای ایجاد موقعیت روی دروازه حریفان مشکلات زیادی دارد.  پرسپولیس در بازی دیروز مقابل استقلال تاجیکستان نیز مثل بازی با ملوان دچار کمبود خلق موقعیت روی دروازه حریف شد و تنها گل پرسپولیس را نیز روی خلاقیت فردی مهدی ترابی به ثمر رساند.

به نظر می رسد پاس های عرضی و رو به عقب بزرگترین مشکل پرسپولیس برای خلق موقعیت روی دروازه حریفان است. ضمن این که هافبک های پرسپولیس به ویژه سروش رفیعی آن قدر سرگرم کارهای دفاعی و دور از دروازه هستند که تاثیرگذاری شان به شدت کاسته می شود.

به تمام این ها دو مدافع کناری پرسپولیس را هم اضافه کنید. نه علی نعمتی توانایی گذر از یار حریف، حرکت طولی و ایجاد موقعیت با ارسال را دارد و نه آن قدر ثبات در بازی های دانیال اسماعیلی فر دیده می شود که در هر بازی بدرخشد. ضمن این که یحیی گل محمدی حتی به بازیکنی چون محمدمهدی احمدی هم میدان نمی دهد تا این بازیکن محک بخورد.

از این رو اصلا پرسپولیس قادر به خلق موقعیت نبوده که بتوان بازیکنان تهاجمی این تیم را مورد ارزیابی قرار داد. حال باید دید بالاخره یحیی گل محمدی دست از این سبک بازی برخواهد داشت یا همچنان راه رستگاری را در پاس رو به عقب می بیند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xgjyz