یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/05 03:09
کریستیانو رونالدو | حواشی کریستیانو رونالدو | رکورد شکنی کریستیانو رونالدو
کد خبر: 32169

موضوعی که رونالدو جرات فکر کردن به آن هم نداشت!

کریستیانو رونالدو بازیکن مطرح پرتغالی در بیانیه ای اعلام کرد در زندگیم فکر نمیکردم بتوانم در 5 دوره از مسابقات جام جهانی گل زنی کنم

کریستیانو رونالدو بازیکن مطرح پرتغالی که توانسته به اسطوره فوتبال دنیا تبدیل شود و بیشتر رکورد های فوتبالی را به نام خودش ثبت کند. کریستیانو رونالدو برای 5 بار پیاپی به سری مسابقات جام جهانی راه پیدا کند و موفقیت خوبی داشته باشد و برای تیمش گل زنی کند. کریستیانو رونالدو در این چند روز اخیر حواشی زیادی را داشته است و شایعات زیادی درباره جدا شدن ایشان از باشگاه منچستر یونایتد سر زبان ها افتاده است.

کریستیانو رونالدو

به گزارش رصد ورزشی: به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال پرتغال در دیدار آغازین خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر غنا به میدان رفت و با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست پیدا کرد.

رونالدو با گلزنی در  این بازی یک رکورد جدید دیگر را به نام خود به ثبت رساند. او به نخستین بازیکن در تاریخ جام های جهانی تبدیل شد که در ۵ دوره این رقابت ها موفق به گلزنی شده است. 

رونالدو این رکورد خود را یک دستاورد بزرگ دانست که هیچ وقت حتی جرات فکر کردن به آن را هم نداشته است. او در پستی نوشت: گلزنی در ۵ دوره جام جهانی دستاورد بزرگی است که من حتی جرات اندیشیدن به آن را هم نداشتم با این حال ثابت کردم که هیچ چیز در زندگی غیر ممکن نیست. من هر بار که پیراهن پرتغال را برتن می‌کنم احساس افتخار می‌کنم. شور و اشتیاقی که از پوشیدن این پیراهن دارم مانند لحظاتی است که موفق به گلزنی می‌شوم. این تازه آغاز ما است و با هم پیش می‌رویم.

رونالدو در جام های جهانی ۲۰۰۶ ، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ موفق به زدن یک گل شد این درحالی است که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۴ گل زد و در جام جهانی کنونی هم فعلا یک گل به ثمر رسانده است.

منبع : ایسنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xox5p