یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/23 16:05
الناز شاکردوست
کد خبر: 121181

عکس قدیمی الناز شاکردوست | عکس دوره جوانی الناز شاکر دوست

الناز شاکردوست بازیگر ایرانی و عکس از دوره جوانی اش درادامه خواهید دید.

الناز شاکردوست بازیگر ایرانی متولد 7 تیر سال 1363 در منطقه پاسداران تهران است. الناز شاکر دوست  به جز بازیگری، طراح صحنه و لباس سینما، تئاتر و تلویزیون هم می باشد. الناز شاکر دوست  در رشته تئاتر و در دانشکده هنر و معماری تهران تحصیل کرده است.او یک خواهر کوچکتر از خودش به نام الیکا دارد و یک برادر بزرگتر به نام علی دارد. برادرش علی بسیار به او شبیه است و با دیدن عکس این دو در کنار هم شاید تصور کنید که دوقلو هستند. پدر او تاجر ابزار صنعتی است و مادرش هم خانه دارد است. او بسیار عاشق مادرش است.\"\"

\r\n\r\n

شروع بازیگری
\r\nالناز شاکردوست با تئاتر بازیگری را شروع کرد. نخستین فیلمی که الناز شاکردوست در آن ایفای نقش کرد در سن نوزده سالگی و در فیلم گل یخ در سال 1383 به کارگردانی کیومرث پوراحمد بود و در کمتر از یک سال در 4 فیلم سینمایی دیگر ایفای نقش کرد.

\r\n\r\n

رتبه برتر کنکور
\r\nاو یکی از شاگرد زرنگ های کلاس در رشته ریاضی فیزیک بود و معدل دیپلم او 19/23 شد و سپس توانست کنکور هنر را با رتبه 11 بازیگری تئاتر قبول شود.

\r\n\r\n

مهاجرت الناز شاکردوست به لندن
\r\nالناز شاکردوست برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناشی ارشد به لندن مهاجرت کرد. او دلیل انتخاب دانشگاهی خارج از ایران (لندن) برای تحصیل را محک زدن خودش فارغ از عنوان بازیگر و تنها به عنوان یک انسان عنوان می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gpez9