یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/01 11:48
فوتبال ایران| پرسپولیس
کد خبر: 127683

مذاکره با گزینه جدید سرمربیگری پرسپولیس آغاز شد|سقف بودجه‌ای برای انتخاب سرمربی وجود ندارد

حسین بادامکی از مذاکره پرسپولیس با مربیان مختلف برای نشستن روی نیمکت سرمربی‌گری این تیم خبر داد.

به گزارش رصدورزشی، مسؤولان باشگاه پرسپولیس تلاش کردند تا زمینه بازگشت مجدد برانکو سرمربی اسبق پرسپولیس را فراهم کنند، اما بعد از طی مذاکراتی در نهایت این سرمربی کروات تصمیم خود مبنی بر نیامدن به پرسپولیس را دوباره تکرار کرد تا حالا مسؤولان این باشگاه به تکاپو افتاده و به دنبال جذب یک سرمربی برای تیم پرسپولیس باشند.حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولس می‌گوید این باشگاه با وجود زمان محدودی که پیش رو دارد برای انتخاب سرمربی باحوصله عمل می‌کند تا گزینه‌ای نزدیک به فلسفه تیم پرسپولیس پیدا کند.

او با اعلام اینکه مذاکرات با سه گزینه مطرح شده به جایی نرسیده حالا خبر از ادامه بررسی‌ها در خصوص گزینه‌های دیگر می‌دهد و البته از هواداران پرسپولیس می‌خواهد اسیر جوسازی برخی اشخاص و صفحات در فضای مجازی نشوند.

کار مذاکره و بررسی شرایط سه گزینه نهایی مطرح شده باشگاه برای سرمربیگری به کجا رسید؟
ببینید خب بالاخره همان طور که همه می‌دانند ما منتظر آقای برانکو بودیم تا جواب بدهند و با توجه به اتفاقاتی که افتاد به‌صورت همزمان چند گزینه دیگر را بررسی می‌کردیم و صحبت‌هایی هم شد اما با توجه به شرایطی که مربیان دارند غیر از سه گزینه بقیه نفرات تیم داشتند و مشغول بودند و این کار را سخت می‌کرد. البته باید بگویم با وجود اینکه در فضای مجازی اینطور مطرح شده که باشگاه سقف بودجه‌ای برای انتخاب سرمربی در نظر گرفته و فلان مبلغ را اعلام کردند درست نیست. درست است که زمان برای ما خیلی مهم و حیاتی است اما باید انتخابی داشته باشیم که به تیم کمک کند و خدای نکرده با عجله و شتاب انتخاب نکنیم. انتخاب ما باید بر مبنای فلسفه باشگاه باشد که در چند سال اخیر با توجه به قهرمانی و موفقیت‌هایی که به دست آوردیم دوباره شکل گرفت و احیا شد. یعنی انتخاب نهایی ما باید با این فلسفه همخوانی داشته باشد و به ما کمک کند. در واقع مربی بعدی باید در راه قهرمانی به ما کمک کند. این خیلی مهم است که هواداران به صحبت‌هایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود توجه نکنند تا ما بتوانیم در آرامش کار را پیش ببریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kymjq