شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/01 08:07
عصر جدید | اخبار عصر جدید | حواشی عصر جدید | اجرای عصر جدید
کد خبر: 19968

حضور خواننده ترکیه ای در عصر جدید | الیاس یاوچین در عصر جدید

صدای زیبای خواننده در برنامه عصر جدید

عصر جدید برنامه پر طرفدار این روز های شبکه سه سیما است. عصر جدید ساخته احسان علیخانی است. عصر جدید برنامه ای رقابتی است که در آن شرکت کننده ها استعداد های خود را به نمایش می گذارند. عصر جدید از روی برنامه معروف american got talents ساخته شده و همون موضوع را دنبال میکند. ببینیم ویدیو خواننده معروف در برنامه عصر جدید را.

برنامه «عصرجدید» با اجرا، تهیه کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی نخستین و بزرگ‌ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران محسوب می شود.اگر می‌خواهید با جزئیات پخش فصل جدید برنامه عصر جدید و زمان دقیق پخش آن آشنا شوید، با خبر ساعت پخش عصر جدید در سال 1401 همراه فیگار بمانید.

برنامه «عصرجدید» با اجرا، تهیه کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی نخستین و بزرگ‌ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران محسوب می شود کـه با حضور استعداد‌های ویژه در زمینه‌های سرگرمی، هنری و مهارت‌های ورزشی مقابل دوربین میرود. چندی پیش امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون کـه دو فصل داور برنامه “عصر جدید” بود از شروع سری جدید این برنامه تلویزیونی خبر داد.

امین حیایی گفت: احسان علیخانی در پیش تولید سری جدید این برنامه اسـت و هنوز مشخص نیست داوران تغییر خواهد کرد و یا از چـه زمانی روی آنتن می رود. بعد از این گفت و گو، گمانه‌زنی‌ها آغاز شد و حتی برخی رسانه‌ ها این برنامه را غایب کنداکتور نوروزی اعلام کردند. شبکه سه رسماً اعلام کرد کـه “سری جدید برنامه “عصر جدید” از عید نیمه شعبان روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. “

عصر جدید

زمان پخش عصر جدید 3 در ایام ماه مبارک رمضان

بازگشت «عصرجدید» به آنتن. پخش سری جدید مسابقه استعداد یابی«عصرجدید» از شنبه بیستم فروردین از سر گرفته می‌شود. فصل سوم مسابقه «عصرجدید» همزمان با شروع سال نو روی آنتن شبکه سه رفت. این مسابقه در ایام نوروز و تا شب دوازدهم به شکل شبانه از این شبکه پخش شد و تعدادی از راه یافتگان به دور بعدی نیز شناخته شدند.

با پایان تعطیلات نوروز، پخش این مسابقه به شکل موقت پایان یافت و حالا قرار است با شروع هفته دوم ماه مبارک رمضان یعنی از شنبه بیستم فروردین پخش آن از سر گرفته شود. طبق کنداکتور شبکه سه قرار است این مسابقه دوشب در هفته، شنبه ‌ها و یکشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن برود. فصل سوم مسابقه عصرجدید تا عید غدیرخم ادامه دارد و در این روز قرار است مسابقه فینال پخش شود.

داوران فصل جدید برنامه عصر جدید بـه غیر از امین حیایی تماما تغییر کرده اند. ژاله صامتی با نزدیک بـه سه دهه سابقه بازی در آثار مطرح و خاطره انگیز سینما و تلویزیون، کارن همایونفر با نزدیک بـه سی سال ساخت موسیقی برای فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی، مجید اسماعیلی منتقد، تهیه کننده آثار مطرح سینمایی، درکنار امین حیایی بـه محاسبه هنرنمایی شرکت کنندگان فصل وم عصر جدید خواهند پرداخت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3womr6