-
تاریخ انتشار: 1402/05/25 15:29
رضا عطاران | رضا عطاران و همسرش
کد خبر: 121220

دلیل بچه دار نشدن رضا عطاران بعد از این همه سال زندگی مشترک چیست ؟ | بچه های مردم را می بینم حسودی ام میشود !

رضا عطاران در بیشتر مصاحبه ها علت فرزند نداشتنش را توافق اولیه با همسرش از ابتدای ازدواج می داند.

رضا عطاران (زادهٔ 20 اردیبهشت 1347) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. رضا عطاران در رشتهٔ اقتصاد دیپلم خود را دریافت کرد و برای ادامهٔ تحصیل به دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. با این حال پس از مدتی تحصیل را رها کرد و به سینما روی آورد. آغاز فعالیت رضا عطاران به‌عنوان بازیگر در تئاتر حسن حامد در دههٔ 1360 صورت گرفت و این همکاری تا سال 1371 ادامه داشت. رضا عطاران را بازیگران و کارگردانان خوب کشورمان است که مردم با فیم ها و سریال های او خاطره ی زیادی دارند. رضا عطاران امسال و در جشنواره فجر39 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شده.

\r\n\r\n

رضا عطاران بازیگر طناز سینما و تلویزیون در گفتگویی از دلیل بچه دار نشدنش پس از گذشت سالها از ازدواجش گفت، از ابتدا هم با همسرم بر فرزنددار نشدن توافق کردیم.

\r\n\r\n

درباره فرزنددار نشدن وی صحبتهای زیادی طرح شده بود و از جمله عدم علاقه عطاران به سروصدای کودکان خردسال. عطاران اما در گفتگویی با زندگی ایده آل در این باره می گوید:نبودن بهتر از بودن است. شما وقتی هستید درگیر مسائل و اختلافات می شوید. وقتی نباشید خب دیگر نیستید. 

\r\n\r\n

زندگی شخصی رضا عطاران

\r\n\r\n

این بازیگر، پس از دریافت جایزه خود روی صحنه، از داوران جشنواره تشکر کرد و به روح‌الله حجازی تبریک گفت. او همچنین آرزو کرد که واکسیانسیون کرونا در ایران به سرعت انجام شود و همه از شر بلای این بیماری خلاص شوند.»

\r\n\r\n

او در ادامه به شوخی پیشنهاد کرد: «لطفا تعداد آمپول زن‌ها را بیشتر کنید تا در هر شهر یکی نباشد.»

\r\n\r\n

اولین حضور عطاران در تلویزیون در مجموعه بیداران در سال 1369 به کارگردانی اصغر عبداللهی آغاز شد، اما پیشرفت بازیگری او به همکاری با مهران مدیری در دو مجموعه پرواز 57 و ساعت خوش مربوط می‌شود. عطاران نخستین کارگردانی خود را در برنامهٔ سیب خنده که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته بود تجربه کرد. وی همچنین اولین حضور خود در سینما را در سال 1376 و در فیلم کلید ازدواج تجربه کرد. 

\r\n\r\n

فعالیت های رضا عطاران

\r\n\r\n

او چند سال بعد در کلاه‌قرمزی و سروناز حضور پیدا کرد و در سال‌های 1383 و 1384 در دو سریال خانه به‌دوش و متهم گریخت کارگردانی و بازیگری را تجربه کرد. در سال 1386 با بازی در فیلم خروس جنگی، مورد توجه قرار گرفت. سپس در سال 1388 در فیلم نیش زنبور بازی کرد. این فیلم در مجموع 1 میلیارد و 750 میلیون تومان فروش داشت. او در سال 1389 در ورود آقایان ممنوع و اسب حیوان نجیبی است به ایفای نقش پرداخت و به‌واسطه بازی در این دو فیلم تندیس لبخند زرین و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد مراسم اختتامیهٔ دومین جشن لبخند آفتاب را به دست آورد.

\r\n\r\n

کارگردانی و بازیگری عطاران در فیلم خوابم می‌آد در سال 1390 موجب شد او برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین کارگردان بخش نگاه نو شود. در همان سال او در بی‌خود و بی‌جهت نیز بازی و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از انجمن منتقدان سینما دریافت کرد. او همچنین در فیلم دهلیز نیز به ایفای نقش پرداخت و نامزد جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. عطاران سال 1392 در فیلم طبقهٔ هساث بازیگری کرد. او برای این بازی برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد. وی به‌دلیل موفقیت‌های هنری که با بازی در فیلم‌های طبقهٔ هساث، رد کارپت و کلاشینکف کسب کرد، با سودآوری 1٬6 میلیارد تومان، سودآورترین بازیگر سینمای ایران در سال 1393 لقب گرفت.

\r\n\r\n

رضا عطاران در سال 1393 در فیلم نهنگ عنبر به کارگردانی سامان مقدم به ایفای نقش پرداخت. او سال 1395 در دنبالهٔ فیلم نهنگ عنبر در نهنگ عنبر 2: سلکشن رؤیا بازی کرد. این فیلم 20 اردیبهشت 1396 در سینماهای ایران به نمایش درآمد و در مجموع بیش از 20 میلیارد تومان فروش داشت. او در سال 1396 در فیلم هزارپا بازی کرد. این فیلم با فروش بیش از 30 میلیارد تومان در گیشه، دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wxymv