سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 14 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/26 10:02
بیت کوین | قیمت بیت کوین | کریپتو
کد خبر: 38623

قیمت بیت کوین چقدر شد ؟ | پیش بینی قیمت بیت کوین

جزئیاتی از پیش بینی جدید از قیمت بیت کوین را در این صفحه بخوانید

به گزارش رصدورزشی : قیمت بیت کوین برای بسیاری از مردم جذاب است . قیمت بیت کوین که در سال های گذشته رشد بی سابقه ای داشت دوباره جنجالی شد در ادامه جزئیاتی از قیمت بیت کوین را می خوانید .

همان‌طور که بیت کوین (BTC) به سرعت به منطقه مقاومت بحرانی 31 هزار دلار نزدیک می‌شود، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به طور یکسان مشتاقانه منتظر حرکت بعدی آن هستند. این ارز دیجیتال پیشرو تا این لحظه انعطاف‌پذیری قابل توجهی را از خود نشان داده و ارزش آن با وجود چالش‌های مختلف بازار همچنان در حال رشد است.با کاهش یک درصدی ارقام خرده‌فروشی ایالات متحده در ماه مارس، مصرف‌کنندگان عادت‌های مصرفی خود را پس از یک دوره افزایش تقاضا، تنظیم می‌کنند. اکنون بخش خرده‌فروشی با تاثیر این کاهش رشد دست و پنجه نرم می‌کند. بیت کوین به همراه بازار ارز دیجیتال نیز پس از انتشار این ارقام واکنش منفی را از خود نشان داده‌ است.

این رکود در هزینه‌های مصرف‌کننده می‌تواند پیامدهای گسترده‌تری برای اقتصاد و بازارهای مالی داشته باشد؛ تحولات اخیر، معامله‌گران را بر آن داشته است تا در ماه آینده منتظر افزایش یک چهارم درصدی نرخ وام بانک مرکزی باشند. در نتیجه، قیمت بیت کوین طی 24 ساعت گذشته 1.71 درصد کاهش داشته و سرمایه‌گذاران به سمت بازارهای موازی گرایش پیدا کردند.

پیش‌بینی می‌شود که فدرال رزرو در ماه مه، افزایش نرخ بهره دیگری را اجرا کند و به بالاترین سطح از زمان بحران مالی جهانی در سال 2007 برسد. با این حال، عدم اطمینان بازار به دلیل پتانسیل تورم بالاتر از حد انتظار ادامه دارد و سرمایه‌گذاران را وادار می‌کند تا محتاطانه‌تر عمل کنند.

 

افزایش نرخ بهره فدرال‌رزرو

در حالی که فدرال‌رزرو ایالات متحده برای افزایش نرخ بهره مورد انتظار در ماه مه آماده می‌شود، فعالان بازار در مورد تأثیر بالقوه آن بر عملکرد بیت کوین گمانه‌زنی می‌کنند. اگرچه یک سیاست پولی اغلب منجر به تقویت دلار آمریکا و افزایش فشار بر دارایی‌های پر ریسک می‌شود، برخی کارشناسان استدلال می‌کنند که این افزایش نرخ ممکن است در واقع اوج چرخه انقباض را هدف قرار دهد.

اگر این موضوع محقق شود، بیت کوین به طور بالقوه می‌تواند از دوره تسهیل پولی پس از آن متعاقب آن سود ببرد زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال دارایی‌های جایگزین برای محافظت در برابر تورم و کاهش ارزش پول هستند.

 

 

بررسی شرایط سرمایه‌گذاری‌های تسلا در بیت کوین

تسلا 75 درصد از دارایی‌های بیت کوین خود را در سه ماهه دوم 2022 نقد کرده و سود 64 میلیون دلاری را از این مسیر تضمین کرده است. با این حال، با وجود فروش این حجم، ارزش بیت کوین بیش از 50 درصد افزایش داشته است که نشان می‌دهد اگر تسلا فروش را به تاخیر می‌انداخت، می‌توانست به طور بالقوه 500 میلیون دلار بیشتر کسب کند.

در فوریه 2021، تسلا در ابتدا 1.5 میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرد و 165 میلیون دلار سود از دو فروش جداگانه آن به دست آورد. با وجود این، ذخایر بیت کوین باقیمانده تسلا در حال حاضر 56.6 میلیون دلار ضرر را نشان می‌دهند.

 

روند قیمت بیت کوین

از منظر تحلیل تکنیکال، این ارز دیجیتال با نزدیک شدن به مرز 30 هزار و 250 دلار، یک مسیر صعودی واضح را نشان می‌دهد. اگر این مانع از میان برداشته شود، بیت کوین ممکن است با مقاومت 30 هزار و 600 دلاری روبرو شود و سپس به سمت سطح 31 هزار دلار و احتمالا 32 هزار و 250 دلار برسد.

گفتنی است به عقیده بسیاری از تحلیلگران، روند اخیر بیت کوین، ثبات کافی برای شروع رالی صعودی بیشتر را ندارد؛ بنابراین احتمال وجود اصلاح بیشتر به سمت سطوح حمایت پایین‌تر بازار وجود دارد. معامله‌گران بهتر است در قیمت‌های کنونی بازار، مدیریت سرمایه معاملات خود را بیشتر از پیش رعایت کنند.

از سوی دیگر، بیت کوین حمایت ثابتی را در حدود سطح 29 هزار و 600 دلار حفظ کرده و شکست نزولی زیر این سطح می‌تواند روند نزولی را تا مرز 28 هزار و 900 دلار افزایش دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zk69j