پنج‌شنبه 04 مرداد 1403 - 25 Jul 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/12 15:22
کد خبر: 2203

واکنش سرپرست استقلال به بازی حساس با شهرخودرو

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شهر خودرو رقیب سرسخت و قابل احترامی برای استقلال است اما برای پیروزی و کسب سه امتیاز کامل این مسابقه پا به زمین مسابقه خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ایرنا: «جواد زرینچه» روز سه‌شنبه اظهار داشت: قرار بود تمرین امروز استقلال با حضور تماشاگران برگزار شود اما با توجه به بارندگی، محل تمرین استقلال تغییر کرد و نتوانستیم از حضور هواداران بهره‌مند شویم.

وی افزود: برای داوران احترام زیادی قائل هستیم و همواره از آنها حمایت کرده‌ایم اما در بازی استقلال و سپاهان اشتباهاتی رخ داد که مسوولان کمیته داوران فدراسیون فوتبال به آن اشاره داشتند.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: استقلال روند خوبی را در هفته‌های اخیر داشته است و به دنبال این هستیم تا این روند را ادامه دهیم و در نهایت به موفقیت‌های بزرگی برسیم.

زرینچه تصریح کرد: با توجه به اینکه دیرتر برگزار شدن بازی استقلال و شهر خودرو می‌توانست هواداران بیشتری را به ورزشگاه بکشاند از مسوولان سازمان لیگ درخواست کردیم ساعت برگزاری ما را تغییر دهند اما با این درخواست مخالفت شد. البته امیدوارم هواداران مثل همیشه حامی و پشتیبان استقلال باشند و روز پنج‌شنبه برای حمایت تیم محبوبشان در ورزشگاه حاضر شوند.

وی در پایان گفت: شهر خودرو رقیب سرسخت و قابل احترامی برای استقلال است اما برای پیروزی و کسب سه امتیاز کامل این مسابقه پا به زمین مسابقه خواهیم گذاشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48lkk2